2012 m. birželio 14 d., ketvirtadienis

Žemės drebėjimai Turkijoje

Šią savaitę tenka skaityti naujienas apie antrą žemės drebėjimą, jei nedidelis dar praėjusį sekmadienį įvykęs žemės drebėjimas Viduržemio jūros regione nebuvo toks stiprus ir sužalotieji liko sužaloti, tik dėl to, kad panikuodami ėmė šokinėti per balkonus, tai antrasis Turkijos rytuose buvo šiek tiek stipresnis, tačiau didelio aukų skaičiaus tikrai nėra bent jau taip praneša naujinų tarnybos, tiesa pats skaudžiausias žemės drebėjimas buvo rudenį VAN mieste ir jo apylinkėse. Na o aš per savo trejus ar metus nepajutau dar nė vieno drebėjimo, nors paskutinįjį mano kaimynai ir jautė, o aš matyt padebesiais skrajojau ir nepajutau.

1 komentaras:

Unknown rašė...

As ir karta buvau Turkijoje per zemes drebejima, bet nepajauciau jo.. Nors vietiniai pajuto.. Igude matyt.. Bajeris, kad man niekas to nesake tol kol neisvaziavom is Turkijos - nenorejau, kad issigasciau.
Siaip baisus dalykas tas semes drebejimas.. Mano drauge isgyveno viena, bet sake buvo uzstrigusi po daugiauksciu pastatu kelias dienas.. nereiktu manau Turkijoje aukstu pastau statyti, o jei jau statomi tokie, tai turtu buti tokie kaip Japonijoje tvirti..