2009 m. balandžio 8 d., trečiadienis

Kulinariniai šedevrai Turkijoje


Šioje šalyje nereikia būti aukšto pilotažo kulinare, kad viskas pavyktu, bet didžiausias mūsų šeimos kulinaras yra mano brangiausias vyras, kuriam patinka gaminti ir mane stebinti savo šedevrais, o aš galiu nustebinti nedideliais šedevrais tortų srityje :) Ačiū mano babai už tortų tepimo ir gaminimo pamokas...
O dar labai malonus dalykas tas, kad daržovės čia visuomet yra šviežios ir skanios. Beje vakar teko gardžiuotis grybais triufeliais, kurių atsiuntė mūsų dėdulė. Tą dėdulę aš labai mėgstu, nes primena jis man mano šeimos vyrus, kurie ir medžiojo ir buvo puikūs grybautojai, gamtos ir istorijos mylėtojai. Dėdule ne šiaip iš kelmo spirtas, pusė Eregli muziejaus eksponatų priklauso jam, o tai tiesiog todėl, kad jis mėgsta balškytis po kalnus ir vis ką nors randa. Šiuo metų turi naują hobi fotografavimą, nors turi gerą profesionalų aparatą kaip ir priklauso fotografijos mylėtojui, tačiau didžiausias menas jam yra makro ir auto funkcijos... Įdėsiu keletą savo dedulės šedevrų, kurių temos ir yra gamta, nes jis gamtos žmogus :)



Posted by Picasa

1 komentaras:

Do. rašė...

Labai pavydžiu žmonėms, kurie daro ką nori, ta prasme gali būti gamtoje, norėčiau aš pagyventi kur nors mažame kaimelyje tarp kalnų. Dėdės nuotraukos tiesiog nuostabios, tokiuose atrodo paprasčiausiuose dalykuose atsiskleidžia gamtos grožis.

Gunes .