2010 m. kovo 27 d., šeštadienis

Aš mėgstu šeštadienius, nes jie būna prieš sekmadienį || I love saturdays because they are followed by sundays


Man be galo patinka mano dabartinė darbovietė. Kai kas jau žino, kad mes darbe netikėtai ir niekieno neskatinami įgyvendiname šeštadienių pusryčių programą. Kaip aš juokauju tai turkiškas komandos stiprinimas. O kalbant apie pusryčius manau verta papasakoti kokie būna tradiciniai pusryčiai Turkijoje?
Jie gali pasirodyti kiek nuobodoki, nes turkai berods kadien galėtų valgyti tuos pačius produktus, kuriuos vėliau paminėsiu pridednat tik vieną kitą paįvairinimą, tačiau aš jau imu priprasti, prie šviežios taip vadinamos duonos, kuri skoniu labiau primena prancūzišką batoną, tuomet jokie pusryčiai negalimi be alyvuogių, balto sūrio vėlgi kas Lietuvoje būtų vadinama Feta sūriu, virtų kiaušinių. Beje mūsų šeštadieninių pusryčių "komitetas" valgo kaimo vištyčių ekologiškus kiaušinukus. Na ir aišku koks pusryčių stalas be uogienės, medaus, pomidorų, agurkų... ir... ypatingų - savaitgalinių pusryčių atributas - Sudžiuk, taip vadinama jautienos dešra kaip spėju su avyės riebaliukais (bet nesu tuo tikra), pakepinta ant keptuvės...
Beje šiandien aš valgiau net dvejus pusryčius... Tiesiog biologinis mano ir vyro laikrodis prasuko laiką anksčiau už laikrodžius (kaip žinia Trkijoje kaip ir Lietuvoje iš kovo 27 į kovo 28ą sukami laikrodžiai vasaros laikui) , mes šiandien supratom, kad atsikėlėme per anksti, tik tada, kai aš nuėjus į darbą radau ofisą užrakintą... Pažiūrėjus atidžiau į laikrodį supratau, kad aš į darbą atsibeldžiau valanda per anksti, ta proga nusigrūdome į vyro ofisą, kur jis man padrė super extra light Latte kavos, suvalgeme mini pusyčių variantą :) O darbe antru užėjimu papildžiau savo skrandį sudžiuk ir kiaušinuku, o pyragas dar laukia pietų laiko.
Beje visiems skaitantiems skanūs linkėjimai nuo mano kolegų ir vaizdinė medžiaga taip iš jų. 
_____________________________________________
I like saturdays that mean day off is close and first things that is announcing that is saturdays breacfast we have with colegues. I gave a name for these saturday brekafast - "turkish team building" :)  However I would like to give explanation what is Turkish brakfast.
There must be white cheese, olives, white bread, jam, honey, boiled eggs and for special breakfasts you have fried turkish salami - sucuk. Of cours tomatoes and cucumbers are musts for turkish breakfast and of course Turkish Cay, black tea served in small glasses. This is what we have every weekend with my collegues.
Today by an axcident I had two breakfasts, I woke up too early and realised that when I found my office doors locked... After checking my watch I realised it is 1 hour for office to be open. My husband picked me up, prepared a cup of extra light of Latte :)
By the way best and delicous wishes from my collegues.



Posted by Picasa

Komentarų nėra: