2010 m. gegužės 19 d., trečiadienis

Siaip paralele


Siandien uz akiu uzkliuvo mano vieno biciulio pasidalinta foto ant sienos apie didiji slovingaji turku vada... Ta foto man is karto kazka primine, neztruko paieskoti ir google man iteike atsakyma ir kur man tai girdeta anksciau :) ATATURK ir UNCLE SAM :) Vienas propogavo i Armija, kitas taip pat :D tik vis dar amzinai propoguoja.

Mane nervina Turkijos pilieciu myzciojimas del didziojo vado ant kiekvieno kampo. Kaip, kad O dieve, net kalnai su sniegu atkartoja musu slovinamo vado portreta... Man tai kvepia fanatizmu...

Neuzilgo megziuosi berete su Landsbergio portretu :) Taip deklaruodama savo didziuosiu vadus ir uzsisakysiu skarele su V. Kudirka ir dar be to apyranke su J.Basanavicium (bent jau mokykla ta pacia baige esame su jais). O ir siaip myliu savo sali, myliu trispalve ir labai dziuagiuos, kad esu is salies, kuri turi DAUG MILZINU, o ne viena... 
Posted by Picasa

Komentarų nėra: