2012 m. kovo 16 d., penktadienis

Mano pirmas grožis

Dar prasidėjus 2012 garsiai sau (tiesa ne tik sau) pasakiau, kad noriu kurti gėrį ir grožį, tik nežinojau kokia forma, ir gal nebūčiau sužinojusi, kol vieną dieną nenusipirkau maisto gaminimo žurnalo MUTFAK (Tr - Vırtuvė).
 Jame radau skelbimą apie ko ne geriausios Turkijos cukrainės OZSUT konkursą tortams.

Taigi kaip ir dažniausiai nutinka su kūrybiniais darbais iki pat paskutinės minutės galvojau ką ir kaip iškepus, juk su savo baba esu ne viena tortą iškepusi, tiesa ji kepdavo, o aš puodus laižydavau, bet taip prisilaižius išmokau koks tirštumas, kokie kiekiai turi būti, kokie produktų santykiai, tad ačiū mano šauniai babai jaučiuosi tikra, kad man pavyko.

Nusprendžiau pamėginti sunaudoti užšaldytas granatų sultis taip mano tortas tapo Granatų raudonumo svajone. Dabar belieka laukti konkurso rezultatų, prašau man mintimis palinkėti sėkmės.

O pirmasis laimėjimas įvyko šiandien mano vyro gan konservatyvi šeima (skonio atžvilgiu konservatyvi) šį šdevrą užskaitė kaip labai vykusį ir pavykusį. O mano vyras pripažino, kad tai nuostabus tortas, tik jam nepatinka, kad torto reikia laukti vos ne parą...

Komentarų nėra: