2011 m. rugpjūčio 25 d., ketvirtadienis

Ramadano pabaiga



Stai jau i pabaiga pasninko menuo, anot kalendoriaus ant mano saldytuvo rytoj Kadir gece, ypatingoji naktis butanti kas kart ramadano metu, kalendoriuje ji pazymeta kaip rugpjucio 27osios naktis, anot mano vyro, jei vykdai visas priedermes tai ju gerumas taip sakant anot Dievulio bus padaugintas is 1000. Prasom nepriimti sito komentaro uz gryna piniga, man tiesiog smagu pasidalinti mano vyro meginimu paprastai paaiskinti esme, o jo aiskinimai apie religija daznai primena Mario zaidima, kai anot jo uz kiekviena kazko padaryma gauni bonusus, kurie kaupias ir jais atsiskaitoma anapilyje. Smagu klausytis tokiu paaiskinimu, nes dogmatiski man ko gero butu pernelyg nuobodus, o gal net netenkinantys. 
Man asmeniskai sis menuo praslinko, gal sakyciau praliuoksejo nepastebetai, kalediniu vakarieniu neruosiau, o be to del ilgesniu dienu buvo pakankamai laiko pasiruosti vakarienems. Ko gero pasiilgsiu ramadano pide duoneles, kuria labai pamego ir musu mazoji. 
O nuo rugpjucio 31 dienos prasideda BAYRAM, ramadano pabaigos svente dar vadinama Seker Bayram - saldziaja svente, ko gero taip skamba graziau, nei tiesioginis vertimas cukraus svente. O saldumas del ivairiu priezasciu, del to, kad i musu duris belsis vaikai, o mes juos vaisinsime saldainiais, jei turetumeme cia daug giminiu, jie mus arba mes juos lankytumeme ir vel vaisinimasi sokoladu, o save gerbianti turkiska namu ponia demonstruoja savo ranku mikluma sutaisydama namine baklava... Hm paslapcia tikiuosi, kad anyta ir siemet pas mus atvaziuos su tuo didziuoju padeklu baklavos, kuria taip dievina uosvis.

1 komentaras:

Pilietis M rašė...

Lašininio kova su baklaviniu, LIVE! Tik šiandien! Get your Bayram fix on!