2012 m. birželio 12 d., antradienis

Kultūriniai skirtumai

Visiems girdėta ir daug eskaluojama tema - kultūriniai skirtumai, tačiau tiesiog imi ir prunkštelėji, kai užtink tokią fotografiją internete. Tiesą sakant ir pati prisiminiau, kad esu gavusi dovanų kapinių žvakelę nuo turkų, kaip mielą dovanėlę.

O beje pamačius jų vestuvinius vainikus iš koto norisi virsti, nes jie primena mūsų laidotuvių, esu tikra, kad šie jaunuoliai jau žino kokio pobūdžio puokštelę nupirko atsisveikinimui.

Dar tiesa turkiškai ATA jie sutrumpintai vadina Atatiurka, lietuviškame kontekste mano gautos vėliavėlės kur pūpso Turkijos Tėvo galva o apačioje didžiulėmis raidėmis šviečia ATA, atrodo kaip iš juodo humoro serijos. O jums ar teko patirti kokių nors kuriozų ir kaip jų stengiatės išvengti?

1 komentaras:

Unknown rašė...

Mane labai erzina, kad Turkijoje reikia batus dar laiptineje nusiauti ir juos ten kartais palikti. pastebejau, kad turkai stengiasi batu is viso namo nenesti. Suprantu tai praktiska - maziau purvo inesama i namus, bet kam tada tas prieskambaris!

Dar tie kilimai visur.. ir ne vinas, o daznai kokie 2-3 gali buti kambaryje.. Siaip tik Turkijoje esu maciusi kilimus virtuveje!!

Dar pastebejau, kad jie labai daug naudoja baliklio - viskam - ne tik tualetui, bet ir virtuvei, voniai ir tt. Jei kvepia (smirda) balikliu (bleach), tai reiskias labai svaru ir nera bakteriju.. Aisq jo reikia, bet ne tokiais kiekiais. Tiesa pasakius mane pykina nuo to kvapo.. :(

Kol kas tiek, bet tu skirtumu yra - o tai manau gerai - idomiau gyventi! I iprastus mums (lietuviams) dalykus galima paziureti kitomis akimis ir praplesti akirati.. Galbut kai kuriuos kulturinius skirtumus netgi perimti.